Pazartesi, Aralık 26, 2011

Tutarlılık benim işim değil gerçekten.

Hani tutarlı değilim ya, bir zamanlar rap delisiyken birden metal aşığı oldunuz mu hiç ? Ya da aşık olup aşk şarkılarıyla ağladınız mı ? Bir zamanlar sırf baskete olan aşkımdan dinlediğim bir şarkıyı dinliyorum şimdi, her şarkının ya da her görüntünün ya da her insanın farklı bir anlık bıraktığı etkisinin görüntüsü var benim zihnimde, bu şarkıyı dinleyince aklıma basket geliyorsa başka bir şarkıda yurda giderken çektiğim o eziyetli yollar geliyor. Tutarsızım çünkü, dün basket için yanıyorsam bugün bir zar adam olabilmek için yanıyorum, dün bisiklet için yanıyordum. Bazen oluyor Leica için yanıyorum. ya da bi kız seviyorum başka bir gün başka bir yerde karşıma yine güzel bir kız çıkıyor bu sefer onu seviyorum, geri geliyorum eski sevdama devam ediyorum. Böylesine tutarsız bir hergeleyim işte !..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder